Latest Movie :

ADIM ADIM KOMPLO IZLE 720P TÜRKÇE DUBLAJ HD

ADIM ADIM KOMPLO IZLE 720P TÜRKÇE DUBLAJ HD
  Adım Adım Komplo 2009 yapımı aksiyon ve gizem filmidir. Alıcıları önceden belirlenmeden seçilmiş bir şekilde gönderilen hediye bir telefon. Bu telefonun en dikkat çekici özelliği ise bütün sistemlerin aksinde bağımsız olarak çalışması ve bilgi sahibi olması. Hükümetlerin tek amacı ise bu telefonu ele geçirmektir ve mücadele başlar. Sitemizden  720p seçenekleriyle Adım Adım Komplo Türkçe dublaj izleyebilirsiniz. Sitemizdeki Adım Adım Komplo izleyicilerine iyi seyirler dileriz. 
Tür: 1080p Filmler, Aksiyon Filmleri, Gizem, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler Yapım: 2009 - ABD 
IMDB Puanı: 5.7 
Oyuncular: Shane West , Ving Rhames , Edward Burns , Martin Sheen , Tamara Feldman


 FRAGMAN İZLE


 TEK PART İZLE
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Site Kur | Film Temas� | Teknoloji Makinesi
Copyright © 2014. filmiizlehd - T�m Haklar� Sakl�d�r
Film Temas� Creating Website Published by Teknoloji Makinesi
Altyap� deste�iBlogger